Matinal de treball al pati de l’escola

El passat 21 d’octubre al matí (tot i les fortes pluges dels dies anteriors) una colla de nenes, nens, mares, pares i mestres es vam trobar de bon matí a l’escola per renovar els jocs del pati. Mentre unes quantes repintàvem o pintàvem nous jocs al terra, d’altres penjàvem palets pintats a la paret d’Educació Infantil perquè hi tinguem jocs d’equilibris amb la sorra i percussió a base de paelles i cassoles. Unes altres pintàvem els graons de les escales que van al pati petit de psicomotricitat. També vam pintar les “tubs gegants” del sorral i vam recuperar la paret d’escalada amb noves preses.
Vam tenir molta feina però en equip vam aconseguir el nostre objectiu: tenir un pati més xulo i amb més jocs per compartir.

FOTOS PATI ESCOLA (clicar)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *