JORNADA DE PORTES OBERTES 2021

Benvolgudes famílies,

A causa de la situació actual de pandèmia, aquest any la Jornada de Portes Obertes tindrà un caire diferent.

Els dies 1, 2, 3 i 4 de març farem trobades presencials en grups reduïts d’un màxim de 10 persones per resoldre neguits i dubtes. Les trobades seran a la tarda i farem dues sessions: de 17.00h a 18.00h i de 18.30h a 19.30h.

Excepcionalment, només podrà venir un membre de la família.

Us hi podeu apuntar a través de l’aplicació de CITA PRÈVIA o bé trucant al telèfon 937850798. És important posar el nom de l’infant a l’apartat d’observacions.

Mentrestant, us convidem a mirar aquesta presentació i les FAQs, així com també a fer una ullada al web de la nostra escola i als blocs de les diferents comunitats. D’aquesta manera ens podreu conèixer millor.

Esperem que us sigui útil.

Us desitgem molta salut.

CARNESTOLTES 2021

Benvolgudes famílies,

Divendres passat vam celebrar Carnestoltes a l’escola, aquest any sense rua ni convidades, però amb alegria i il·lusió com sempre! Avui, dimecres de cendra, hem dit adéu al Carnestoltes. Us deixem un recull de FOTOS i també els vídeos de les DANSES. Cliqueu les paraules liles per veure les imatges i els vídeos.

Esperem que us agradin!

LA NOSTRA ESCOLA

Benvolgudes famílies,
des de l’escola hem realitzat un petit vídeo on queda reflectida la nostra essència i tarannà. Us el deixem a sota perquè el pugueu veure, esperem que us agradi!

CONCERT DE NADAL

Benvolgudes famílies,
Com ja sabeu aquest any és diferent, però això no ens ha tret les ganes i la il·lusió de celebrar el concert de Nadal. Us deixem un recull de les cançons que hem cantat, des dels més petits i petites fins als més grans.… Llegeix més»

Santa Cecília 2020

Benvolgudes famílies,
Aquest any un tant especial hem celebrat el concert de Santa Cecília al gimnàs de l’escola a càrrec de… Els i les MESTRES més musicals de La Roda. Els nens i nenes van poder gaudir d’un bon repertori musical a càrrec de la Bel… Llegeix més»

Pla d’obertura de centre

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el Dossier d’inici de curs 20-21 i el Pla d’obertura de centre pel setembre.

Només heu de clicar al post-it per visualitzar i descarregar els documents.

XLI JOCS FLORALS

Benvolgudes famílies,
Aquest any és un any un pèl diferent i, com no, els Jocs Florals els hem hagut de fer un tant peculiars: telemàtics!
Els Jocs Florals són un moment molt esperat per tots i cadascun de nosaltres que formem part de l’escola, i aquest any ens ha tocat reinventar-nos per poder compartir aquesta celebració amb tots i totes. Aquest maleït virus no ens ha tret l’energia ni les ganes de celebrar els esperats Jocs Florals! Portem 41 anys celebrant-los, i aquest any no podia ser menys!
Us hem preparat aquesta presentació, estem segures i segurs que us agradarà! Podreu veure una mica d’història, el tribunal i… els guanyadors i guanyadores!

SANT JORDI CONFINAT

Volem compartir amb tots vosaltres els dracs que heu fet en aquest Sant Jordi confinat. Veureu que n’hi ha de tot tipus: grans, petits, ferotges, simpàtics, dibuixats, construïts… Tots ben diferents i diversos, una petita representació de com és tota la nostra comunitat educativa. Perquè no hem d’oblidar, que en la diversitat hi trobem l’enriquiment.… Llegeix més»

Arriba el Mr Xips a La Roda

Avui ha arribat la primavera i amb ella el Mr Xips!!!!
El Mr Xips no parla però tots i totes entenem perfectament el què ens diu.Cada any arriba amb un cistell carregat de flors perquè les cuidem i les mimem. Aquest any no ha pogut arribar però sí que li podem cantar la cançó que tant ens agrada i ens alegra.… Llegeix més»

Curs 2019-2020 Dies de lliure disposició

El Consell Escolar de La Roda, amb acord amb el Consell Escolar Municipal de Terrassa, ha aprovat els següents dies de lliure elecció, per al curs 2019-2020:
dijous, 31 d’octubre del 2019
dijous, 5 de desembre del 2019
dilluns, 24 de febrer del 2020
dijous, 30 d’abril del 2020
dilluns,… Llegeix més»

XL Jocs Florals de La Roda

El passat dimarts 30 d’abril vam assistir al lliurament de premis dels XL Jocs Florals de La Roda.
Enguany s’han celebrat a l’Auditori Goel de l’avinguda de Béjar amb la Martina Escoda, escriptora i poetessa, i del Jordi Seró, il·lustrador, com a membres del Jurat. Des… Llegeix més»

Exposició contes tradicionals

Aquest curs, en motiu de la Diada de Sant Jordi, tota l’escola hem centrat la mirada en els contes tradicionals. Hem treballat un conte diferent per a cada nivell. Cada conte l’hem llegit i aprofundit; i posteriorment, hem fet una creació plàstica inspirada en algun… Llegeix més»

Matinal de treball al pati de l’escola