50 anys han passat volant i seguim mirant endavant!

Pla d’obertura de centre

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem el Dossier d’inici de curs 20-21 i el Pla d’obertura de centre pel setembre.

Només heu de clicar al post-it per visualitzar i descarregar els documents.

PREINSCRIPCIÓ del 13 al 22 de maig

Benvolgudes famílies,Us deixem tota la informació referent als tràmits de preinscripció per al curs 2020-2021, els quals comencen el proper dimecres 13 de maig. Us facilitem l’enllaç de la Generalitat de Catalunya amb tota la informació oficial sobre la preinscripció: http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/ i també el llistat de barem provisional per al curs 2020-2021.… Llegeix més»

OBERTURA DEL CENTRE EN FASE 2

Dilluns 8 de juny ja entrem en la Fase 2 de desescalada i l’escola estarà oberta portant a terme les següents activitats:Acollida per a l’alumnat del segon cicle d’Educació Infantil.Acció tutorial en grups reduïts pels alumnes de 1r a 5è.Acció educativa presencial per als alumnes de 6è.Per poder entrar al centre caldrà que cada família presenti el primer dia un document de declaració d’autoresponsabilitat, diferent entre PRIMÀRIA i INFANTIL, ja que en el cas de P3, P4 i P5, dins d’aquest mateix document, s’ha de declarar també responsablament la conciliació laboral. És necessari també tenir el carnet de vacunes al dia. Sense aquests documents cap infant podrà entrar a l’escola.… Llegeix més»

XLI JOCS FLORALS

Benvolgudes famílies,
Aquest any és un any un pèl diferent i, com no, els Jocs Florals els hem hagut de fer un tant peculiars: telemàtics!
Els Jocs Florals són un moment molt esperat per tots i cadascun de nosaltres que formem part de l’escola, i aquest any ens ha tocat reinventar-nos per poder compartir aquesta celebració amb tots i totes. Aquest maleït virus no ens ha tret l’energia ni les ganes de celebrar els esperats Jocs Florals! Portem 41 anys celebrant-los, i aquest any no podia ser menys!
Us hem preparat aquesta presentació, estem segures i segurs que us agradarà! Podreu veure una mica d’història, el tribunal i… els guanyadors i guanyadores!

PORTES OBERTES PEL WEB

Benvolgudes famílies,Aquí teniu tota la informació que us volíem fer arribar el dia de la jornada de portes obertes.A part d’aquesta presentació us animem a mirar les FAQs i a remenar els blocs de les diferents comunitats. D’aquesta manera podreu conèixer millor la nostra escola.… Llegeix més»

SANT JORDI CONFINAT

Volem compartir amb tots vosaltres els dracs que heu fet en aquest Sant Jordi confinat. Veureu que n’hi ha de tot tipus: grans, petits, ferotges, simpàtics, dibuixats, construïts… Tots ben diferents i diversos, una petita representació de com és tota la nostra comunitat educativa. Perquè no hem d’oblidar, que en la diversitat hi trobem l’enriquiment.… Llegeix més»

Arriba el Mr Xips a La Roda

Avui ha arribat la primavera i amb ella el Mr Xips!!!!
El Mr Xips no parla però tots i totes entenem perfectament el què ens diu.Cada any arriba amb un cistell carregat de flors perquè les cuidem i les mimem. Aquest any no ha pogut arribar però sí que li podem cantar la cançó que tant ens agrada i ens alegra.… Llegeix més»

JORNADA DE PORTES OBERTES

El dissabte 14 de març farem la Jornada de Portes Obertes de La Roda. La jornada començarà a les 10 del matí i acabarà a les 12 del migdia. Hi haurà una primera part informativa i una segona part de visita de les instal·lacions de la nostra escola. La jornada està destinada només al públic adult, no als infants. Moltes gràcies.

Curs 2019-2020 Dies de lliure disposició

El Consell Escolar de La Roda, amb acord amb el Consell Escolar Municipal de Terrassa, ha aprovat els següents dies de lliure elecció, per al curs 2019-2020:
dijous, 31 d’octubre del 2019
dijous, 5 de desembre del 2019
dilluns, 24 de febrer del 2020
dijous, 30 d’abril del 2020
dilluns,… Llegeix més»

XL Jocs Florals de La Roda

El passat dimarts 30 d’abril vam assistir al lliurament de premis dels XL Jocs Florals de La Roda.
Enguany s’han celebrat a l’Auditori Goel de l’avinguda de Béjar amb la Martina Escoda, escriptora i poetessa, i del Jordi Seró, il·lustrador, com a membres del Jurat. Des… Llegeix més»

Exposició contes tradicionals

Aquest curs, en motiu de la Diada de Sant Jordi, tota l’escola hem centrat la mirada en els contes tradicionals. Hem treballat un conte diferent per a cada nivell. Cada conte l’hem llegit i aprofundit; i posteriorment, hem fet una creació plàstica inspirada en algun… Llegeix més»

Matinal de treball al pati de l’escola