Presentació de la mobilitat a Croàcia i Eslovàquia

El passat dilluns dia 20 de juny, els i les alumnes que van participar en la mobilitat de Croàcia i Eslovàquia van fer una presentació en anglès explicant la seva experiència en aquest projecte.  Va ser un bon moment per poder compartir la seva vivència a l’escola, dels jocs tradicionals que van intercanviar, les activitats que van fer, les sortides… El final de la presentació hi va haver un torn de preguntes on les famílies van poder per preguntes sobre aquells temes que més els hi van interessar i els seus fills i filles van poder respondre espontàniament.