CERQUEM INFORMACIÓ A LA BIBLIOTECA DE L’ESCOLA.

Una activitat més del nostre projecte, ha estat cercar informació a la biblioteca de l’escola. Vam veure quins eren els prestatges més adients  i vam començar a “triar i remenar” contes. Això sí, en silenci, a les biblioteques no es xerra o, en tot cas, molt fluixet. Vam trobar diferents llibres que feien referència a les cases. Aleshores,  vam apuntar, en una llista que tenen les bibliotecàries , quins llibres agafavem i així, elles saben que no s’han perdut. Com que la biblioteca que tenim a l’escola és molt bonica i s’hi està molt bé, ens hi vam quedar una estona.