SORTIDA DE PROJECTE: CUIDEM!

Dijous 14 de març els de 3r. hem fet una excursió per observar els arbres urbans i els arbres d’un bosquet proper a l’escola.

En aquesta sortida hem après a ubicar-nos en un plànol del poble, a identificar les característiques i la diversitat d’arbres que tenim a tocar i a saber els beneficis que aquests ens aporten a nosaltres i també als animalons salvatges del nostre entorn proper.

Hem gaudit de dues estones d’esbarjo esmorzant i dinant i ens ho hem passat genial jugant amb els nostres companys i companyes.

De tornada a l’escola, cadascú de nosaltres hem construït una menjadora per a ocells per posar al pati de l’escola. D’aquesta manera podrem observar els ocells que es venen a menjar les llavors que hi hem enganxat amb crema de cacauet. És aquesta una manera magnífica d’afegir-nos a l’acció de cuidar!