PROGRAMA ANELLA

Divendres 5 de novembre els de 2n. vam assistir a  la xerrada que ens va fer la Laia sobre el PROGRAMA ANELLA, que portarem a terme durant aquest curs tots els alumnes de l’escola La Muntanya.

Aquest programa consisteix en recuperar les anelles de plàstic que agrupen les llaunes de refrescos per ser reciclades per l’empresa HI-CONE.

Al vestíbul de l’escola tenim l’arbre on podem penjar les anelles. A finals de curs les portarem a la deixalleria on ens les pesaran i podrem optar a un petit premi si en recollim moltes.

Els de 2n. estem a punt de difondre el PROGRAMA ANELLA per a tota l’escola! Animeu-vos a participar aportant les anelles de plàstic que genereu a casa a l’escola!

Durant la xerrada la Laia ens va fer descobrir la importància que té el fet que no hi hagi anelles de plàstic al mar perquè no s’hi enredin els animals i perquè no es contribueixi a la formació de les illes de plàstic que hi ha a diversos oceans del món. La Laia també ens va mostrar la importància de l’economia circular i de les tres erres: REPENSAR, REBUJAR, REDUIR, REUTILITZAR, REPARAR I RECICLAR.

Per saber més, podeu veure l’article de l’INFOK que teniu en aquest enllaç: https://www.ccma.cat/tv3/super3/infok/illes-de-plastic/video/5759103/