NOVETATS AL PATI DELS MITJANS

Després de la posada en funcionament a principis de curs del nou rocòdrom, del circuit d’equilibri amb troncs i de les bobines de fusta gegants, gràcies als pressupostos participatius municipals, hem ampliat, des de l’escola, les opcions de joc al pati dels Mitjans: ara també ens podem disfressar, fer jocs de taula, jugar amb la nova fireta a la cuineta de fusta, llegir al bibliopati i fer bàsquets amb les pilotes i les cistelles que ens ha fet arribar l’AFA.

De tots els jocs i dels llibres ens fem càrrec els i les alumnes.

Per organitzar-nos, hem fet una reunió a la biblioteca i ara ja sabem de quin material i de quins espais  ens encarreguem cada curs

Ens ho passem d’allò més bé a les estones d’esbarjo després d’agafar energies esmorzant!