LLIBRES A DOJO!

La nostra biblioteca ha obert les portes per gaudir d’una estona de lectura, d’aventures i de relax durant les estones del pati.

Cada dilluns i cada dimecres els alumnes de Cicle Mitjans poden passar una bona estona envoltats de totes les aventures que els ofereixen els nostres exemplars: contes, còmics i llibres que poden llegir i també emportar-se en préstec a les classes.

Ben aviat us demanarem col·laboració per decorar el suro gegant que tenim a l’entrada de la biblioteca. Estigueu atents a l’app de l’escola!

Bona lectura!