LA FESTA DEL CODONY

Emmarcat en el projecte de curs que portem a terme els alumnes de 3r.: “L’ARBRE AMIC”, hem recollit els codonys del nostre petit codonyer: dues galledes ben plenes (quaranta codonys i els que encara vam deixar al terra perquè ja havien caigut!).

Vuit famílies de la classe, de manera voluntària, van convertir els codonys en codonyat, els quals vam aprofitar per fer LA FESTA DEL CODONYAT preparant una mica de berenar per a tots els alumnes de l’escola.

Molts dels infants no havien provat mai aquesta menja, però…és que el descobriment del pa amb codonyat va resultar irresistible per a molts paladars!

Visca la tardor i els seus fruits!