LA CASTANYADA

Divendres 29 d’octubre vam dedicar el dia a realitzar activitats al voltant de la tradicional festa de la Castanyada.

Pel matí vam fer tres taller; dos relacionats amb l’àmbit artístic i un altre de jocs. Vam aprendre a fer fulles de tardor amb papiroflèxia i vam construir unes carbasses amb cartolines. Aquestes manualitats ens serviran per decorar l’escola de tardor. També vam gaudir d’allò més realitzant uns jocs tradicionals adaptats a la festa: el joc del telèfon, el del mocador, el de la bandera i el del tres en ratlla en format gegant. La sorpresa ens la va donar la Carmeta, la nostra Castanyera d’enguany, que ens va fer una visita a l’estona de l’esbarjo!

Per la tarda, amb els Petits de l’escola, ens van caure la baba veient com ballaven disfressats de castanyeres i castanyers! Per acabar la celebració, tots plegats a la pista de l’escola, vam menjar les castanyes que van ajudar a coure els pares i mares castanyers.

BONA CASTANYADA!