ENTUSIASMATS AMB ELS NOSTRES PADRINS LECTORS

A la biblioteca de l’escola hem iniciat el projecte de l’apadrinament lector que realitzarem al llarg de tot el curs.

Aquest projecte permetrà donar un nou impuls a la lectura entre els nostres alumnes, fomentar el gust per llegir a tots ells i a la vegada donar als fillols un model per part dels padrins que els ajudarà a millorar la lectura global: coneixement del codi fonètic, lectura de paraules i frases i mica en mica lectura de petits textos.

Les parelles de padrins i fillols les formen nens de 1r. amb nens de 6è. i de nens d’ E.I. 5 anys amb nens 5è.

A la cerimònia de presentació a la biblioteca escolar ens hem conegut, les mestres ens han explicat quan i com farem aquesta activitat i a continuació hem fet un carnet de manera cooperativa a les classes dels padrins, que convertirem en el símbol d’aquest projecte.

L’inici no podria haver anat millor!