“L’empatia ens permet sentir l’altra persona, comprendre-la i sentir el desig d’ajudar-la. El millor de tot és que es pot entrenar. Cada vegada hi ha més cursets i publicacions per aprendre a estar bé amb un mateix, sense estrès i ser feliç, però es pot caure en la contradicció d’ignorar el que passa al teu voltant. Aquest tipus d’educació emocional -alerta- pot ser perversa. Jo, en canvi, aposto per una felicitat compromesa amb altres felicitats. No ens hem de tancar en nosaltres mateixos. Sí a l’autoajuda per ajudar els altres perquè entre tots aconseguim un món millor”.
Així de clar ho té Anna Carpena, mestra, especialista en educació socioemocional i autora del llibre” L’educació de l’empatia és possible” (Eumo Editorial).
Amb la il·lusió de seguir amb el treball socioemocional que es fa a l’escola , valorem molt positivament totes les activitats que fem conjuntament. Estar convidats a la desfilada de Carnaval del Taller Alba, és una activitat divertida i participativa (hem buscat entre tots unes claus amagades que marcaven l’inici de la desfilada).Ens han sorprès la imaginació i creativitat de totes les disfresses, així com les actuacions musicals. Molt divertit!
Aquests bons moments ens quedaràn per sempre, ja que som capaços de recuperar els records d’estones agradables per tal que ens ajudin a sentir-nos millor.
Gràcies , fins a la propera!!!

