P3- HAPPY!!!!

Explorem els vincles que existeixen entre el dibuix-pintura i la dansa-expressió corporal. Partim de dues premisses: dibuixar és ballar amb el llapis-pinzell en el pla del paper i ballar es dibuixar-pintar amb el cos en l’espai . Investiguem  quins colors ens suggereixen els sons, quin tipus d’imatges neixen en plasmar els ritmes en el paper, i com són els gestos i traços que es dibuixen quan imaginem que el llapis és un ballarí que llisca seguint la música sobre el paper.

Comencem explicant l’activitat que farem:

Escoltarem la cançó “HAPPY”  del Pharrell Williams….ballarem i….dibuixarem “la música…el ball …o com ens sentim. Esteu preparats??? Comencem a ballar!!!!!!

“Cliqueu aquí per veure les fotos”

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>