Tallers familiars interculturals

Aquest any a l’escola, des del projecte LIC (llengua i cohesió social),  s’estan realitzant tallers a les aules on participen conjuntament els alumnes i la seva família. Es tracta de realitzar activitats que les famílies (pares-fills) preparen a casa i desprès venen a explicar-les i a ensenyar-les a les aules on estan els seus fills.

En aquest taller  l’alumna Islam Yacoubi i la seva mare ens han vingut a explicar com han realitzat aquestes súper galetes marroquines.  Hem aprofitat per parlar de la cultura i de les tradicions del Marroc.