Tasques setmana 8-12 de juny

Bon dia famílies i alumnes de 6è!

No ho semblava però el temps ha anat passat i ja estem a dues setmanes d’acabar el curs. Mai ho hauríem pogut fer possible sense vosaltres, moltíssimes gràcies per tot el temps, ajuda i esforç que heu dedicat.

Com ja sabeu, i com cada setmana us proposem noves activitats per aquest tram final. Ànims que només queden dues setmanes!

SITES

LLISTAT D’ACTIVITATS

Us adjuntem el llistat d’activitats amb les seves respectives dates d’entrega, per facilitar l’organització en la realització de tasques.

TASQUES 6è
MATÈRIA ACTIVITAT DATA D’ENTREGA

Reptes tutora

Repte: Marxem de viatge! Part 2.

1. Obra de teatre.

Fins al 12 de juny

2. Recepta.
3. Passaparaula.
4. Cal·ligrama d’estiu.
Castellà El mejor viaje. Fins al 12 de juny
Català/ Literatura L’aventura d’Ernest Shackleton, 27 homes i 69 gossos a l’Antàrtida. Fins al 12 de juny
English Prepara la teva motxilla de viatge!: Fes un vídeo curt de com prepares la teva motxilla de viatge. Fins al 12 de juny

Ed. Física

1-Pasapalabra esportiu.

2-Coreografia elecció lliure (hip-hop, urban dance o zumba).

3-Sessió de meditació.

4-Joc de l’oca esportiva.

Fins al 12 de juny

Religió Got talent: “asociación NANA”. Fins al 12 de juny
Música Crea el teu ritme part 2. Fins al 12 de juny

ATENCIÓ!!!

Els alumnes de 6è s’acomiaden aquest any de l’escola i encara que sigui un fi de curs diferent, els mestres us volem acomiadar com us mereixeu. Només us puc dir, que heu d’estar molt atents i disponibles el dijous dia 18 al matí, sigui des de casa o des de l’escola, volem que aquesta estona sigui un moment per tots i totes.

Atentament,

les mestres de 6è.