GIMCANA i ESCAPE ROOM!

La setmana passada va ser una mica diferent i és que… començaven les Jornades Culturals.

Com ja sabeu, aquest any a l’escola estem treballant el mar i, és per això que, totes les activitats i tallers que vam realitzar estaven relacionades amb aquesta temàtica.

Dimarts al matí vam fer una gimcana molt esperada i divertida. La classe de les gambes va haver d’intentar superar tota mena de proves… i, per descomptat, van complir els objectius amb èxit. Ens ho vam passar molt bé i, no només això, també vam cooperar i “fer pinya” amb els nostres companys i companyes de classe.

A la tarda teníem una sorpresa i és que… quan vam acabar de menjar no ens van deixar entrar a classe… Sabeu quin era el motiu? Que les/els mestres de l’escola ens havien preparat un escape room! El nostre objectiu final era trobar el tresor amagat amb les monedes d’or, però abans d’arribar aquí, vam haver de superar moltes proves i descobrir enigmes.

Si voleu veure’ns en acció, cliqueu a les imatges!