L’ESCOLA A CASA DELS DOFINS (del 25 al 29 de maig)

Hola  Dofins!!! cada  dia   queda  menys  per sortir d’aquesta   situació  tan   extranya…

Amb  no res arribem   a  la  recta  final  del  curs, els  tutors de Cicle  Mig estem orgullosos  de molts  de  vosaltres  pels  lliuraments  de  tasques  amb  qualitat  que  esteu  fent. Recordeu  que  són  obligatòries  però  sempre  us podeu  posar en  contacte  amb  nosaltres  mitjançant  el  correu  per  si  teniu  cap  problema  amb les  dates proposades. Segur  que us  podem  ajudar.

Aquesta  setmana (DEL 25 AL 29 DE MAIG)  el  tema  principal de  les  tasques  és

“NOMÉS TENIM  UN  PLANETA”.

M’agradaria   fer-vos  arribar  una  cançó  preciosa  sobre  el tema  dels  reptes  de  la  setmana,  escolteu-la  amb   atenció:

A 3r caldrà  entrar al  “sites”:

També hi  podeu  accedir des  del bloc  de la  classe a la  web  de  l’escola:

Un   cop  aquí  dintre :

MATÈRIA ACTIVITAT DATA DE LLIURAMENT
·CASTELLANO: ¿qué  pasa en el  mundo  que  nos  rodea? (segunda parte) -Realización de la  grabación del  guión escrito  sobre  el  video mudo con  tu  voz en  off abans del 29 de maig
·REPTE: “NOMÉS   TENIM  UN  PLANETA 2” -5 preguntes reflexives i acurades “Sobre què podem fer els nens i les nenes” abans del 29 de maig
·REPTE MATEMÀTIC:EL CONFINAMENT  EN  NÚMEROS.

(el lliurament  final és  el  29 de maig però  podeu  anar  realitzan-lo  poc a poc  des del  18 de maig)

-observació  i  preguntes sobre  un  gràfic de dades de  la contaminació  als  dies de  confinament. abans del  29  de maig.
·MÚSICA:  CREA  EL  TEU  RITME 2 -Gravar-te acompanyant  la  cançó  escollida  amb  els  ritmes  que has  inventat. abans del  29 de maig.
·ED.FÍSICA (el  lliurament  final és  el  29 de maig però cal anar  registrant  les  activitats  des del 18 de maig) -Fitxa Nº de Bots.

-Fitxa Nº de Tocs.

abans del 29 de maig.
·RELIGIÓ -Crear la pròpia endevinalla. abans del 29 de maig.
·ANGLÉS “THERE IS NO PLANET B” -visualitzar  el  conte-video i  realitzar una  comprensió visual.

-Comprensió  lectora  relacionar  frases  i  imatges.

abans del 29 de maig
·BIBLIOPLÀSTICA “La mare i el mar” -Il.lustrem  com l’Eva Armisén.

-Formulàri.

abans del 29 de maig
·TUTORIA -Omplir  el formulari. abans del 29 de maig

Tot  això  m’ho  podeu   fer  arribar  amb  una   fotografia o un   document word adjunt al correu corresponent: ginesta14@ginestav.cat (correu de la classe de  tercer), gineangles@gmail.com (correu Anglés)  o  ginestaef@gmail.com (correu Ed.Física).