ESCOLA A CASA DELS DOFINS, PER AL 8 DE MAIG

Hola famílies, després d’uns quants  dies de  confinament continuem treballant  per a que els vostres  fills tinguin  la  millor atenció  acadèmica possible. Recordeu que  és important que continuin  amb les  rutines  per no perdre  el  sentit del temps i es mantinguin  ocupats relativament.

A partir d’aquesta setmana, com a novetat, començaran a realitzar-se les videotrucades. També us aduntem les adreces electròniques de les especialitats d’anglès i educació física per enviarles tasques pròpies mitjaçant aquest correu.

ANGLÉS: gineangles@gmail.com

ED.FÍSICA: ginestaef@gmail.com

Us adjuntem  el llistat  de tasques a lliurar   per  als dies del 5 al 8 de maig( el 4 de  maig  és  festa  de  lliure disposició).

*A 3r caldrà  entrar al  “sites” des d’aquest   enllaç :

-També pots  accedir des del  bloc  de  tercer  a  la  web de l’escola:

Un   cop  aquí  dintre (visualitza el “TOUR” per la web, ja que  ha  canviat una  miqueta  l’estructura):

MATÈRIA ACTIVITAT LLIURAMENT
·REPTE: ELS ANIMALS NO ES QUEDEN A CASA ELS ANIMALS  NO ES QUEDEN  A CASA 2: VIDEOS  I  PREGUNTES abans del  8 de MAIG
·REPTE:ANEM A PENSAR ANEM A PENSAR 2: ENIGMES 13, 14 i 24. abans del 8 de MAIG
·CASTELLANO VÍDEO: ¿CÓMO AYUDAREMOS A LOS JABALÍS A SALIR DE LA CIUDAD? abans del 8 de MAIG
·ANGLÉS -FORMULARI :ANIMALS  “ EASY” .

-RECERCA DE LES LLETRES WWF I DIBUIX.

-FORMULARI: BE BRAVE.

abans del  12 de MAIG
·EDUCACIÓ FÍSICA -SALTAR A  LA CORDA I ACTIVITAT  AMB  PILOTES abans del 8 de MAIG
·MÚSICA -DANCE  MONKEY abans  del  8 de MAIG
·RELIGIÓ -EN FAMÍLIA abans del 8 de MAIG
·BIBLIOPLÀSTICA -COLLAGE “JOANA RASPALL” abans del 8 de  MAIG

Tot  això  m’ho  podeu   fer  arribar  amb  una   fotografia o un   document word adjunt al correu  de  la   classe: ginesta14@ginestav.cat

Molts  ànims  i moltes  gràcies  per la  vostra  col·laboració  en  aquests  moments tan difícils. Junts continuem  fent  escola. Ja  sabeu  que,  per qualsevol dubte, estem  a la vostra disposició i  no camineu  mai  sols. Us  volem transmetre paciència i tranquil·litat davant les noves  tecnologies, ja que tot això és  nou per a tots.

Una abraçada virtual,

Bea