ESCOLA A CASA DELS DOFINS “NOMÉS TENIM UN PLANETA” ( del 18 al 22 de maig)

HOLA  DOFINS!!!

Continuem amb el confinament, i cal  seguir aprenent de les rutines per tenir sentit  del  temps.

Ja  estem  arribant  a  la  recta  final  del  curs, els  tutors de Cicle  Mig estem orgullosos  de molts  de  vosaltres  pels  lliuraments  de  tasques  amb  qualitat  que  esteu  fent. Recordeu  que  són  obligatòries  però  sempre  us podeu  posar en  contacte  amb  nosaltres  mitjançant  el  correu  per  si  teniu  cap  problema  amb les  dates proposades. Segur  que us  podem  ajudar.

Aquesta  setmana (DEL 18 AL 22 DE MAIG)  el  tema  principal de  les  tasques  és

“NOMÉS TENIM  UN  PLANETA”.

A 3r caldrà  entrar al  “sites”:

També hi  podeu  accedir des  del bloc  de la  classe a la  web  de  l’escola:

Un   cop  aquí  dintre :

MATÈRIA ACTIVITAT DATA DE LLIURAMENT
·CASTELLANO :¿qué  pasa en  el  mundo  que nos rodea?(primera parte) -Preparación guión escrito :Botánica video mudo  voz  en  off. abans del 22 de maig
·REPTE: “NOMÉS TENIM  UN   PLANETA 1” -video i 7 preguntes reflexives i acurades “sobre el  video”. abans del 22 de maig
·REPTE MATEMÀTIC:EL CONFINAMENT  EN  NÚMEROS.

(el lliurament  final és  el  29 de maig però  podeu  anar  realitzan-lo  poc a poc  des del  18 de maig)

-observació  i  preguntes sobre  un  gràfic de dades de  la contaminació  als  dies de  confinament. abans del  29  de maig.
·MÚSICA :CREA  EL TEU  RITME 1 -Escollir  una cançó i crear esbós  dels  ritmes  amb  els  que  l’acompanyaràs. abans del  22 de maig.
·ED.FÍSICA (el  lliurament  final és  el  29 de maig però cal anar  registrant  les  activitats  des del 18 de maig) -Fitxa Nº de Bots.

-Fitxa Nº de Tocs.

abans del 29 de maig.

Tot  això  m’ho  podeu   fer  arribar  amb  una   fotografia o un   document word adjunt al correu corresponent: ginesta14@ginestav.cat (correu de la classe de  tercer), gineangles@gmail.com (correu Anglés)  o  ginestaef@gmail.com (correu Ed.Física).