ESCOLA A CASA DELS DOFINS (del 14 al 26 d’abril)

Després de tants dies de confinament, ja haureu comprovat que les rutines són essencials per no perdre el sentit del temps.

Per  això,  a  partir  del  dia  14  d’abril,  us  compartiré  un  “sites” (ampliable segons el que ens depari la situació actual per dates) en el bloc de la classe, on tindreu una sèrie d’activitats a fer, amb vídeos explicatius per ajudar a entendre el què es demana. A més, s’indicarà quines activitats s’han d’entregar i a quines dates (setmanal o quinzenal) mitjançant el correu electrònic de la classe. Es tracta d’una mena de web només pels  vostres  fills de 3r que sols podreu accedir mitjançant l’enllaç que baix us enganxaré i també pel BLOC DE LA CLASSE DELS DOFINS A LA WEB DE L’ESCOLA.

Aquest retorn es pot fer amb una foto de l’activitat,  escanejant el full que ha realitzat l’alumne/a o bé descarregant  el document, omplint-lo i enviant-lo com a document adjunt (word).És important que a l’ASSUMPTE DEL CORREU escriviu l’assumpte exacte  que us indico en cada activitat.

Totes les activitats s’hauran de lliurar abans que acabi el dia indicat a cada activitat (hi ha  algunes setmanals: fins al 19 d’abril i altres quinzenals: per al 26 d’abril). Cadascú es pot organitzar com prefereixi, la tutora us recomana fer cada  dia una  miqueta de cada apartat del “sites” (teniu apartats/pestanyes de diferents àrees) però podeu gestionar-ho segons les vostres possibilitats.

Us recordo els correu  de  la classe:

3r              ginesta14@ginestav.cat

I també el BLOC DE LA CLASSE DE TERCER:

Enllaç  “sites” DOFINS:

Moltes gràcies per la vostra col·laboració en aquests moments tan difícils. Junts, fem escola. I ja sabeu que, per qualsevol dubte, estic a la vostra disposició.

Atentament,                                              BEA, LA TUTORA DE TERCER

FEU  CLICK A LA IMATGE I US  PORTARÀ  AL  NOSTRE “SITES”: