Experimentem amb les matemàtiques

Durant algunes setmanes els alumnes de 5è han experimentat amb les matemàtiques.

Hem treballat diferents unitats de mesura, buscant-les per tota l’escola. Fent aproximacions sobre elles a ull, comprovant si ens apropàvem o no i relacionant les diferents unitats de mesura que ja coneixíem.
Avui també hem sortit al pati a fer una carrera de problemes amb incògnites, que són problemes on per resoldre’ls han de pensar ells la informació que falta, com si fóssim detectius. Tenien un temps limitat per aconseguir-ho, i ens ho hem passat molt bé! Cada nen/a ha pensat un problema i després ens hem plantejat els problemes entre nosaltres en forma de carrera.
Les matemàtiques en moviment, sortint de l’aula que és l’espai que ocupem tantes hores, són molt entretingudes, a més si ho plantegem com un joc, encara ens ho passem millor i aprenem moltíssim.

Feu clic al emoji per veure les imatges.