ESCOLA A CASA DELS ESCARABATS. Del 25 al 29 maig

L’ESCOLA A CASA  DELS  ESCARABATS

Continuem amb el confinament, però  ja  queda  poc…

En no res arribem a la recta final del curs, els tutors de Cicle Mig estem orgullosos de molts de vosaltres pels lliuraments de tasques amb qualitat que esteu fent. Recordeu que són obligatòries, però sempre us podeu posar en contacte amb  nosaltres mitjançant el correu per si teniu cap problema amb les dates proposades. Segur que us podem ajudar.

Aquesta setmana (DEL 25 AL 29 DE MAIG)  el tema principal de les tasques és

“NOMÉS TENIM UN PLANETA”.

A 4t caldrà entrar al “sites”:

També podeu accedir des del bloc de la classe a la web de l’escola:

Un cop dins:

MATÈRIA ACTIVITAT DATA DE LLIURAMENT
·CASTELLANO: “NUESTRO PLANETA. 4 pasos para realizar la actividad -Grabación del vídeo “Nuestro planeta” abans del 29 de maig
·REPTE: “NOMÉS TENIM UN PLANETA 2” -5 preguntes reflexives i acurades “Sobre què podem fer els nens i les nenes” abans del 29 de maig
·REPTE MATEMÀTIC:EL CONFINAMENT EN NÚMEROS.

(el lliurament final és el 29 de maig, podeu  anar fent-lo poc a poc des del 18 de maig)

-observació i preguntes sobre  un  gràfic de dades de  la contaminació  als  dies de  confinament. abans del  29  de maig.
·MÚSICA: “SHAPE OF YOU GOTS” -Gravar-te seguint el ritme de la cançó. abans del  29 de maig.
·ED. FÍSICA (el  lliurament  final és  el  29 de maig però cal anar  registrant  les  activitats  des del 18 de maig) -Fitxa Nº de Bots.

-Fitxa Nº de Tocs.

abans del 29 de maig.
·RELIGIÓ -Crear la pròpia endevinalla. abans del 29 de maig.
·ANGLÉS “THERE IS NO PLANET B” -visualitzar el conte-video i realitzar una comprensió visual.

-Comprensió  lectora:  relacionar  frases i imatges.

abans del 29 de maig
·BIBLIOPLÀSTICA “La mare i el mar” -Il·lustrem  com l’Eva Armisén.

-Formulari.

abans del 29 de maig
·TUTORIA -Omplir el formulari. abans del 29 de maig

Tot  això  m’ho  podeu   fer  arribar  amb  una   fotografia o un   document word adjunt al correu corresponent: ginesta2013@gmail.com (correu de la classe de quart), gineangles@gmail.com (correu Anglès)  o  ginestaef@gmail.com (correu Ed.Física).