Els alumnes de 5è no hem parat aquest trimestre

Durant aquest tercer trimestre, els alumnes de 5è hem realitzat vàries activitats relacionades amb la salut i l’educació física, on hem gaudit moltíssim.
En primer lloc vam fer un taller de ioga i meditació on vam aprendre moltes coses, com que la relaxació, una bona respiració, saber trobar espais per a les nostres emocions, és imprescindible.
També hem ballat, hem practicat la coordinació i el ritme, fent unes coreografies grupals, que vam estar assajant durant unes quantes setmanes. El resultat va ser molt satisfactori, i a més vam treballar en equip, prenent decisions conjuntes i complementant-nos amb els companys/es.
Vam fer una caminada, sortint de l’escola, passant per l’antiga església de Cervelló, el mirador i acabant al Parc de la Timba. Va ser una activitat esportiva molt completa on ens vam apropar al nostre entorn més proper i ens ho vam passar genial!

Cliqueu a les diferents imatges per veure com ens ho vam passar fent aquestes activitats tan divertides!!