Coralls del món

Els alumnes de la classe el triangle de les bermudes han vist un documental que es diu “En busca del coral”, on han pogut veure el fons marí i el problema que estan patint en l’actualitat els coralls.
Amb aquesta idea, hem creat de forma cooperativa un mural amb fils de llana, el qual el vam començar a la setmana cultural, i que per fi ja està penjat a l’escola.
Amb aquesta activitat hem vist una realitat més provocada pel canvi climàtic, que arriba fins al fons del mar, i a més hem pogut treballar en equip, sumar esforços, prendre apunts mentre escoltem i ser creatius.
Mireu com ens ha quedat! I per cert, us recomanem aquest documental que a nosaltres ens ha impactat molt.