COLÒNIES A CASA de 4t, de l’11 al 15 de maig

L’ESCOLA A CASA  DELS  DOFINS  I ELS ESCARABATS

Hola famílies, després d’uns quants dies de confinament continuem treballant per a que els vostres  fills tinguin  la  millor atenció  acadèmica possible. Recordeu que  és important que continuïn amb les rutines  per no perdre  el  sentit del temps i es mantinguin  ocupats relativament.

A partir d’aquesta setmana, com a novetat, començaran a realitzar-se les videotrucades. També us aduntem les adreces electròniques de les especialitats d’anglès i educació física per enviarles tasques pròpies mitjaçant aquest correu.

4t            ginesta2013@gmail.com

Anglès     gineangles@gmail.com

Ed.Física  ginestaef@gmail.com

Us adjuntem  el llistat  de tasques a lliurar del 11 al 15 de maig, aquesta setmana té una temàtica  especial: “LES COLÒNIES A CASA”

Un cop aquí dintre:

MATÈRIA ACTIVITAT LLIURAMENT
·BELLUGAT I AGAFA  EL  RITME – Zumba.

– Cursa de Sacs i Acrosport.

abans del  15 de MAIG
·UN  SOPAR EN UNA HAIMA – Fes un sopar  en una haima  i després  juga. abans del 15 de MAIG
·QUÈ T’EMPORTES A LA MOTXILLA DE COLÒNIES? – Planifica  la  teva  motxilla per  marxar  de  colònies. abans del 15 de MAIG
·ANGLÈS – Camp at home activity. abans del  15 de MAIG
·TUTORIA -Omplir  el  formulari. abans del 15 de MAIG

Tot això m’ho podeu fer arribar amb una fotografia o un document word adjunt al correu de la classe.

Molts ànims i moltes gràcies per la vostra col·laboració en aquests moments tan difícils. Junts continuem fent escola. Ja sabeu  que,  per qualsevol dubte, estem a la vostra disposició i no camineu mai sols. Us volem transmetre paciència i tranquil·litat davant les noves  tecnologies, ja que tot això és nou per a tots.

Una abraçada virtual,

Alexis