ESCOLA A CASA DELS ESCARABATS 4t. Del 14 al 26 d’abril

ACTIVITATS CONFINAMENT. ESCARBATS 4t

Després de tants dies de confinament sense veure’ns, la veritat que se us troba molt a faltar, ens hem posat en contacte amb vosaltres a partir de trucades, emails i reptes. Sé que heu fet moltes activitats a casa, les propostes del bloc 4t i que heu ajudant en les feines de casa. Us felicito!!

Els mestres de l’escola us hem estat preparant una sèrie d’activitats molt divertides que a partir d’aquest dimarts dia 14 d’abril podreu començar a fer, tindreu compartits algun “sites” al bloc de la classe de 4t, activitats amb word, pdf i documents de consulta per facilitar-vos les tasques. També tindre unes dates d’entrega i les haureu d’enviar al correu electrònic de la classe que és el següent: ginesta2013@gmail.com.

Les activitats que realitzeu les podeu enviar a partir d’una foto de l’activitat realitzada o a través de documents word. És molt important que ens feu arribar  les tasques des del correu de cada alumne, indicant clarament l’activitat que heu fet.

Totes les activitats s’hauran de lliurar abans del dia indicat. Recordeu cada dia a dedicar una estona a fer les tasques perquè no s’acumulin i les acabeu a temps.

Us recordo els correu  de  la classe: ginesta2013@gmail.com. Tota la informació, a sota:

Sites de 4t

Moltes gràcies per la vostra col·laboració en aquests moments tan difícils. Junts, fem escola. I ja sabeu que, per qualsevol dubte, estic a la vostra disposició.

Atentament,  Alexis, tutor de 4t