L’ESCOLA DONA JOC. Jornades Culturals 18-19

Com ja és tradició a la nostra escola tornem a celebrar les Jornades Culturals. A l’inici de cada curs decidim un tema que anem treballant amb els alumnes al llarg del primer i segon  trimestre. Així doncs les Jornades són més aviat una cloenda i exposició dels treballs i tallers preparats pels nens i nenes en diferents equips de treball.  El tema d’aquest curs ha estat el joc, per això vam escollir el nom “L’ESCOLA DONA JOC”. Us deixem l’enllaç per poder veure les fotos i vídeos.   Recordeu que al bloc de la Pepeta trobareu més informació, especialment el vídeo del procés de construcció del taller Kapla.

Fotos intercanvis entre grups.  Fotos taller Kapla.
Fotos GimcanaFotos espectacle