Visitem un espai ecosostenible

Gràcies a “Programes Escolars de fruites i hortalisses i de llet”, els alumnes de l’escola vam ser convidats a visitar una explotació agrícola a l’Arboçar, les Cases Blanques. Aquest programa consisteix en la promoció del consum de fruita, hortalisses i llet. Durant la visita ens van voler recordar els beneficis del consum diari de fruites, hortalisses i a partir de l’observació i activitats dinàmiques, vam prendre més consciència sobre conceptes com la temporalitat, el consum de proximitat, la cadena alimentària i com evitar el malbaratament alimentari.

Els i les alumnes de 2n i 5è vam gaudir d’un entorn excepcional, amb una petita explotació agrícola d’autoconsum, ecològica i respectuosa amb la natura.

Cliqueu damunt la imatge per veure les fotos i els vídeos:

DSCN4600_edited_edited.jpg