Gaudim de la tuba!!

El passat dimarts els nens i nenes taurons i submarinistes vam tindre la gran sort de gaudir d’un concert de música en directe. Però aquest concert no va ser d’una gran orquestra ni d’un quartet, vam poder escoltar un gran instrument de vent metall: la tuba.

Amb el Toni, l’interpret d’aquest instrument, els nens i nenes vam aprendre que la tuba és un instrument de vent metall perquè està feta de llautò. A més vam aprendre les parts que la componen, la seva mida si estigués estirada i fins i tot vam veure i escoltar els seus avantpassats, que tocaven tribus de víkings fa molts anys.

Va ser un taller molt bonic i divertit. Mireu les fotos i els videos.