DIJOUS, CAGUEM OUS

Hola… com esteu avui?????

Va, que vinc amb noves propostes!!!!

QUANTS DE VOSALTRES SABEU QUIN DIA ÉS AVUI SENSE PREGUNTAR ALS PARES?

Jo tampoc sé molt bé a quin dia som, eh… és complicat quan tots els dies els passem a casa!

Per això us proposo començar el dia fent RUTINES:

http://creantieducant.blogspot.com/2018/09/avui-es-som-i-estem.html

L’objectiu és el de saber en quin dia vivim, com estem, entendre l’aquí i ara i adquirir alguna responsabilitat, sigui, en l’àmbit individual o compartida.

Per fer el plafó o mural podeu agafar una cartolina, o qualsevol cosa que us pugui servir i que sigui un mica rígida.

Amb el plafó podeu treballar:

El dia de la setmana en el que ens trobem, així com l’anterior i el següent.
El número de dia de la setmana en el que ens trobem, així com l’anterior i el següent.
L’estat d’ànim de cadascú.

A l’horari trobareu linkat el material per anar omplint el mural o plafó i per anar-lo actualitzant cada dia! Ànims!!!!!

 

Tot seguit us proposo fer un JOC DE RELACIONAR PARAULES:

https://creantieducant.blogspot.com/2019/05/relacionar-paraules.html

Aquest és bastant fàcil!

La primera part del material, consisteix a trobar la paraula correcta de cada imatge (si teniu velcro millor perquè així les podreu anar enganxant)

Només heu de retallar els noms i els requadres on hi ha les imatges.

Per altra banda trobareu, targetes amb 3 imatges i la seva relació de targeta amb els tres noms de la imatge, podeu treballar relacionant, o fent un tradicional joc de parelles. Aquests materials són molt versàtils, no us estanqueu, podeu treballar molts conceptes diferents.

 

Us deixo també un audio de la Dàmaris Gelabert (de la primavera) perquè l’escolteu i gaudiu de la música en família.

 

Concert amb Dàmaris Gelabert

 

Tot seguit us deixo un altre joc de CÀLCUL MENTAL

Es tracta de posar ordre als coets amb tots els números de l’operació i encertar el resultat!

Heu de retallar els coets, descomposar-los i muntar-los correctament!

Teniu l’enllaç a la imatge que trobareu a l’horari.

 

També us deixo un joc per treballar LES SÍL.LABES!

http://creantieducant.blogspot.com/2018/10/separar-sillabes.html

És molt senzill, només és tracta de posar cada imatge al cistell que li pertoca, depenent de les síl·labes que tingui cada paraula!

Els recursos visuals ajuden molt a interioritzar l’aprenentatge.

Podeu descarregar el material per a treballar les síl·labes des de l’horari, clicant sobre la imatge o directament aquí:

CISTELLS
IMATGES

I l’últim que us porto és un joc per treballar LES FAMÍLIES DE PARAULES.

Us explico a continuació les diferents opcions de treball:

Podeu relacionar les paraules amb les imatges. Per contra, podeu relacionar les imatges amb les paraules. Així que podeu fer el treball de manera bidireccional per tal d’aprofundir en els dos aprenentatges, ja que podeu trobar persones que els costi més treballar en una línia que en l’altre.

Per altra banda podeu treballar exactament igual, relacionant imatge – paraula, però en aquest cas posant la categoria de paraula.

Per exemple: una síndria – aliments

Per treballar amb les targetes de suport, és molt senzill però positivament complementari.

La targeta de suport us donarà l’opció de treballar de manera interactiva. Podreu relacionar paraules i noms, escriure la paraula i identificar de quina família es tracta.

Per últim teniu 2 taulells de joc, es tracta de llençar el dau, quan caiguem en una casella concreta, agafem la targeta de suport i treballem sobre la imatge que ens ha tocat.

 

Aquest MATERIAL el podeu descarregar AQUÍ

 

*Sóc conscient que avui us he deixat un munt de material.  No cal que el feu tot! Jo us deixo diferents recursos que em semblen molt interessants i vosaltres feu el que pugueu!

 

molts petonets Indis!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>