🎵 Taller de fagot 🎼

Avui, els nens i nenes de cicle mitjà, la classe de les estrelles i de la via làctia, hem gaudit d’un taller sobre un dels instruments més especials de l’orquestra: el fagot.

Aquest instrument, pertanyent a la família del vent fusta, mesura més d’un metre i mig i com que és tan gran fa un so greu. Hem pogut escoltar-lo, veure totes les parts que el conformen i comparar-lo amb la resta de fagots que existeixen. A més, ens ho hem passat genial quan hem escoltat les bandes sonores d’algunes de les nostres pel·lícules favorites.

Donem les gràcies a Audicions Escolars per oferir aquests tallers tan súpers.

Mireu, mireu.