El primer dia d’escola

Benvolgudes famílies,

En aquest curs tan diferent i que marcarà de ben segur els vostres fills i filles, el que més ens interessava el primer dia de classe era com es trobaven, què sentien. Per això vam fer un moment de reflexió i vam expressar quin era el nostre sentiment després de 6 mesos de no poder trepitjar l’escola. Això ho vam escriure en un cor i, qui va voler, ho va compartir amb la resta de companys i companyes.

Després vam expressar en un núvol les nostres preocupacions de cara a aquest curs. Aquesta activitat ens va servir per engegar una conversa que crec que necessitaven després de tant de temps. Els va anar molt bé, ja que d’aquesta manera vam poder tirar endavant! Les ganes de veure’ns podrà amb tot!

Voleu veure què van expressar?