Hola ATEIAG

Els primers dies d’escola l’ATEIAG, ha esta amb nosaltres i ha fet que l’entrada a la nova l’escola hagi estat més divertida!

Es un follet del mar, una mica entremaliat, que juga amb els pops i les estrelles de mar… Dorm dins una cargolina, i si te l’acostes a l’orella pots sentir el soroll de les onades del mar… Si poses molta atenció, inclús pots arribar a olorar la brisa marina… Ens ha portat una mica d’aigua salada, del mar on ell viu, perquè l’olorem i ens refresquem!

El aumento del nivel del mar se ha acelerado más de lo previstosi cliqueu sobre la imatge veureu les fotos

Nosaltres, com que estem molt emocionats i contents amb la seva arribada a l’escola, li volem fer un regal: li pintem un trosset de mar

EL TRISTE CUENTO DE LA CARACOLA DE MAR – enalvarezcomcliqueu sobre la imatge

L’ATEAIG ens ha volgut presentar el seu amic cranc, que ha vingut a l’escola per fer-nos una visita!

Cangrejos De Mar: Descripción, ¿Que Comen? Tipos Y Reproduccióncliqueu sobre la imatge