dimarts fruita!

Com cada dimarts, estem esmorzant fruita!

Cada vegada tastem més trossets i ens acostumem a menjar de tot!

Per què és important treballar els hàbits de menjar saludable a l’escola des de ben petits?

Doncs perquè d’aquesta manera:

• Augmentem la sensibilització per una bona alimentació i la transmissió de conductes d’hàbits saludables.
  • Donem a conèixer el paper de la fruita com a aliment important (o de consum diari) dins d’una alimentació variada i saludable, i de les seves propietats nutricionals.
  • Impliquem tota la comunitat educativa (alumnat, docents i famílies), perquè els hàbits alimentaris adquirits en la infància són decisius en el comportament alimentari en l’edat adulta.

Enhorabona peixos pallasso!

Mejor la fruta antes o después de entrenar?