SOM LA CLASSE DE……..MÈXIC!

Aquest any el tema transversal de tota l’escola és…

“GINESTERS I GINESTERES PEL MÓN”

Cada curs és un país i tindrem l’oportunitat de conèixer millor la seva cultura, música, llocs especials, tradicions, etc. per aquest motiu començarem el nostre projecte del nostre país guanyador:

MÈXIC

COM SONA MÈXIC?

Un dels instruments més simbòlics de Mèxic, són les maraques i la guitarra, a l’escola hem trobat una capseta plena de maraques i hem estat escoltant música tradicional d’allà i també hem tocat les maraques, amb molta alegria.

Com ens ha agradat tant la música, la Carol ens ha proposat fer un barret de “mariachi” per fer una petita sorpresa!

Sorpresaaaaaa, som “mariachis”

Quines ganes d’aprendre moltes coses d’aquest pais!