Tasques 1r – Setmana 8-12 juny

Bon dia famílies!

Aquesta és l’última setmana en la que haureu d’entregar les tasques, ja que la darrera setmana de curs serà molt especial. Així doncs, us demanem un últim esforç, ja que estem enllestint les notes finals i totes les tasques ens ajuden a saber com estan millorant els vostres fills i filles.

Us recordem que, si teniu algun llibre de la biblioteca de l’escola o maleta viatgera, la podeu deixar a l’escola.
Com ja sabeu, al bloc de la classe trobareu el calendari setmanal que hem preparat amb moltes ganes i il·lusió tot l’equip de mestres de Cicle Inicial.

Us recordem els correus de les classes:
1r: ginesta16@ginestav.cat

Atentament,