PROJECTE COOPERATIU – RECICLATGE♻

Els alumnes de 5è i 6è hem realitzat un projecte cooperatiu on hem abordat el malbaratament alimentari, el reciclatge, i altres problemes ambientals. Ens hem organitzat en tres grans grups: estalvi d’aigua, reciclatge i estalvi energètic. Cada equip d’experts ha desenvolupat iniciatives i comportaments positius per millorar el nostre entorn.

Per compartir aquestes idees amb la resta d’infants de l’escola, hem dissenyat cartells motivadors que penjarem a totes les aules, amb l’objectiu d’inspirar i conscienciar sobre la importància de les petites accions quotidianes.

• En el grup d’estalvi energètic, hem après hàbits com apagar aparells i aprofitar la llum natural.

• Els experts en estalvi d’aigua ens han convidat a tancar les aixetes per salvar el planeta.

• I els de reciclatge ens han recordat la importància de separar els residus correctament.

A més, hem realitzat un vídeo detallat per aprofundir en l’explicació del nostre projecte i convidar a tota la comunitat escolar a sumar-se a aquesta causa, prenent petites accions que contribueixin a un entorn més sostenible.

Per últim, volem compartir alguns dels moments més significatius que hem capturat durant el desenvolupament del projecte.