Amb la tardor, arriba la Castanyada

Hola a tots i totes! Fa un parell de setmanes a l’escola vam celebrar la Castanyada i la tardor. Per fer-ho vam dur a terme moltes activitats on, a banda de divertir-nos vam aprendre moltes curiositats.

El primer que vam fer va ser decorar una fulla amb nosaltres a dins! Al passadís de l’escola vam fer un arbre i vam penjar totes les nostres fulles. Va quedar molt bonic i divertit.

Un altre dia vam realitzar la recepta de tardor. Molts de nosaltres vam tastar el moniato i vam descobrir que ens agradava! També, mentre cuinàvem vam menjar xocolata i estrelles de colorins. Estaven molt bones perquè no va quedar ni una!

Finalment, divendres vam celebrar la Castanyada. Aquest any, durant el matí, hem pogut sortir al pati a veure les danses d’alguns dels nostres companys i companyes de l’escola. La nostra va ser relacionada amb el Japó, que com ja sabeu és el nom de la nostra classe. Ens va sortir força bé. A la tarda, vam aprofitar per menjar castanyes, beure trina i fer una mica de festa a la classe.

Si voleu veure tot el que us hem explicat, només cal que cliqueu a la imatge!