VA DE CASTANYERES!

Aquesta castanyada les àvies i els avis de la nostra escola s’han superat!

Un total de trenta castanyeres i castanyers van venir a visitar-nos i van compartir, amb els infants més petits de l’escola, castanyes, cançons, rialles i bones estones.

Orgulloses de l’activitat i la participació, volem agrair el bon humor, la mirada atenta, el saber acompanyar i compartir d’una manera totalment gratuïta de les persones que ens van acompanyar.

Mirant les cares de la fotografia podreu intuir una petita part de tot allò que ens van regalar.

Els alumnes de 5è hem preguntat a tots els companys tot el que van fer durant aquesta celebració. Vam fer moltes activitats que continuació us explicarem:

I3: van cantar cançons i van venir els avis i àvies que feien de castanyers. Van jugar a llençar fulles i van fer una cursa amb un joc de castanyes amb les cames.

I4 i I5: van fer una gimcana que havien de buscar castanyes i cargols (de plàstic) per fer una sopa i menjar per vendre-ho al mercat. Van pintar un mural al pati on hi van dibuixar castanyes . A més, van fer una caseta per uns gatets (de plàstic). Per la tarda van anar al prat i van menjar castanyes.

1r, 2n i 3r: van fer panellets de coco, xocolata, mermelada i membrillo. A més, van ballar el ball de la castanyada.

4rt, 5è i 6è: vam fer uns tallers de receptes amb productes típics de la tardor/Castanyada com panellets però també vam fer algunes més terrorífiques relacionades amb Halloween. Després vam gaudir de totes les receptes.