Fes-te veure!

NOMS DE LES CLASSES 22-23

El divendres dia 21 d’octubre vam celebrar la festa “FES-TE VEURE”. Tots els alumnes de l’escola des dels més petits (I3) fins els més grans (6è) van preparar una petita actuació amb música per presentar-se davant els companys. Van estar preparant un cartell amb el nom de la classe, disfresses i accessoris relacionats amb el seu nom.

I3: Turquesa

I4: Les llimes

I5: Coralls

1r: Animals

2n: Natura

3r: Bosc habitat

4t: El fons del mar

5è: Els xefs

6è: Personatges fantàstics TRA TRA!

Tots ho vam fer molt bé i ho vam gaudir. Després d’una època en què se’ns ha fet difícil gaudir de moments amb els companys de tota l’escola, aquest cop ho hem pogut fer. A més, vam tornar a rebre la cucafera!