JORNADA PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Aquest any farem un format diferent per conèixer l’escola atenent les circumstàncies de la situació pandèmica.

Farem una reunió en format virtual el dia 25 de febrer a les 13h per tal de transmetre com treballem al centre i resoldre dubtes que pugueu tenir.

D’altra banda farem tres visites al centre en grups de com a màxim 10 persones el dia 2 de març, sempre respectant que pot assistir un únic membre de la unitat familiar i donant preferència a les famílies que no teniu cap infant escolaritzat a La Floresta. Per tant, us demanem que si sou famílies que ja teniu un fill/a a l’escola, us absteniu de venir presencialment. En cas que tingueu infants que comencin d’aquí dos cursos, preguem que espereu el curs vinent per fer la visita, que tant de bo, sigui diferent.

Per tal d’apuntar-vos a un horari de visita, preguem que truqueu a l’escola (93 589 86 77) i especifiqueu si us va millor venir a les 16.45h, les 17.30h o les 18.15h.

Abans de la visita presencial us prendrem la temperatura, haureu de netejar mans amb gel hidroalcohòlic i respectar la distància entre els assistents a la reunió. L’ús de mascareta és obligat durant tota la visita.

Tot i les circumstàncies, us acollirem de la millor manera possible i esperem els vostres infants amb els braços oberts el curs vinent.

Si per raons sanitàries no es poguessin dur a terme les visites presencials, us informaríem amb antelació mitjançant el bloc de l’escola.