CONSELL ESCOLAR 28-1-21

Al Consell Escolar del dia 28 de gener de 2021 es van aprovar les qüestions següents:

• Aprovació del tancament de l’exercici econòmic del 2020.
  • Aprovació del pressupost de l’exercici econòmic 2021.

Com a comunitat educativa, entenem que, majoritàriament, l’escola se sosté amb les aportacions de les famílies i no de les administracions i, per tant, és un fet que genera desigualtats entre centres. Per mostrar el rebuig del Consell Escolar de la Floresta, s’aprova el pressupost amb la mínima i s’acompanyarà aquest acord del Consell Escolar al departament amb l’escrit pertinent per tal d’explicar aquesta visió.

També es va aprovar fer una modificació de la PGA per demanar un auxiliar de conversa pel curs 21-22.

Per últim, es va renovar el càrrec de representant de coeducació del consell escolar.