Carnestoltes quinze voltes!

La setmana passada vam poder gaudir tota la comunitat d’una setmana ben esbojarrada.

Va començar el dilluns dia 6, en què vam poder escoltar el pregó de l’alumnat de sisè on es va fer una mica de mofa amb bon rotllo de tot l’equip de mestres i es van presentar les consignes que havíem de portar al llarg de la setmana. També ens van acompanyar la Cucafera i la reina Carnestoltes amb una gran batucada.

Al llarg de la setmana vam venir amb vestimentes ben divertides i, per tancar-la, el divendres tots i totes vam venir amb disfresses de casa, seguint el tema proposat pel consell d’alumnes “cinema i televisió”.

Malgrat la pluja, vam poder fer la tradicional desfilada a la sala d’actes i després vam compartir una xocolatada entre padrins, padrines i fillols i filloles.

Quina setmana de disbauxa tan bonica!