I5

SANT JORDI A PETITS

La setmana passada vam celebrar Sant Jordi a l’escola. Va ser una setmana plena d’emocions i activitats literàries, tots els infants van participar amb les seves produccions amb rodolins, poemes i endevinalles. Vam poder gaudir de matins de conta contes amb les famílies que van venir a explicar-nos magnífiques històries de temàtiques molt diverses. També, […]

SANT JORDI A PETITS Llegeix més »

SOM PADRINS!

Pals de pluja (infants I5 i 5è)

Aquest any els/les alumnes del cicle de grans són padrins de dos grups del cicle de petits i un del cicle de mitjans. Al llarg del curs faran conjuntament diverses activitats. La classe de 4t són padrins de I4, la de 5è de I5 i la de 6è de 1r. Ja han fet algunes trobades

SOM PADRINS! Llegeix més »

VA DE CASTANYERES!

Aquesta castanyada les àvies i els avis de la nostra escola s’han superat! Un total de trenta castanyeres i castanyers van venir a visitar-nos i van compartir, amb els infants més petits de l’escola, castanyes, cançons, rialles i bones estones. Orgulloses de l’activitat i la participació, volem agrair el bon humor, la mirada atenta, el

VA DE CASTANYERES! Llegeix més »

EL DIA DE LA PAU A PETITS

El passat divendres 29 de gener, els petits de l’escola vam celebrar el dia Internacional de la Pau. Vam començar el dia fent rotllana i parlant del significat de la paraula PAU i el significat que tenia per nosaltres. Per apropar aquest concepte a les vivències dels infants, cada nen i nena va reflexionar sobre

EL DIA DE LA PAU A PETITS Llegeix més »

CICLE DE PETITS: EL BOSC

Cada setmana sortim al bosc del voltant de l’escola. Tenim els nostres racons preferits! Fem cabanes, juguem amb pedres i pals, ens enfilem als arbres resistents al nostre pes i pugem fent fortes les nostres cames i baixem per tots els tobogans que el bosc ens proporciona! Sovint tornem brutes i plenes de fang però

CICLE DE PETITS: EL BOSC Llegeix més »

CICLE DE PETITS: APRENEM JUGANT, EXPERIMENTANT I COMPARTINT

La classe dels grocs som un grup molt curiós i ens agrada molt fer de científics/es i explorar tot allò que tenim al nostre abast. A través de la manipulació, l’observació, l’experimentació, l’assaig-error, l’exploració de materials i objectes de la vida quotidiana, de joguines i de materials procedents de la natura descobrim el nostre entorn

CICLE DE PETITS: APRENEM JUGANT, EXPERIMENTANT I COMPARTINT Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut