QUINES CASTANYERES I CASTANYERS MÉS ESPECIALS!

Aquest passat divendres ens van visitar les millors castanyeres i castanyers de la Floresta!

Un grup d’avis i àvies dels infants d’infantil ens van acompanyar la tarda de divendres, repartint castanyes i compartint algunes cançons.

Poques coses són comparables a les cares d’il·lusió dels infants veient als seus avis i les seves àvies disfressades a l’escola i a la tendresa dels somriures i les mirades cap als seus néts i netes.

La passada castanyada no van poder venir i han tornat aquest curs amb més ganes que mai, mai havíem rebut un grup tan nombrós!

Des de l’escola, un etern agraïment a les ganes, les maneres, l’alegria i la il·lusió que hi heu posat!

Us esperem de nou l’any vinent!!