Ruta literària

Cicle mitjà vam ser els encarregats i encarregades d’organitzar els Jocs Florals de Sant Jordi.
Durant la setmana del 23 d’abril hem anat fent diferents activitats, de les quals us volem destacar la de dilluns.

Durant el matí de dilluns 22, revetlla de Sant Jordi, vam estar pels carrers de Salt representant quatre llibres que treballen un Dret dels Infants: A casa per 3r A, Sota les onades per 3r B, Braços oberts per 4t A i Amb la Tango som tres per 4t B.

Els drets que hem treballat han estat el dret a l’habitatge representat pels alumnes de 3r A, el dret a jugar pels alumnes de 3r B, el dret a l’escola els alumnes de 4t A i el dret a ser estimat i a ser diferent pels alumnes de 4t B.

La resta de cursos de l’escola van venir a veure les representacions i després han fet diferents treballs sobre els drets treballats.

Us deixem un tastet de fotografies d’aquesta activitat!

EL PATI DE I3-I4

Moviments, relacions, descobriments i aprenentatges

DESCOBRINT HERVÉ TULLET

Els nens i nenes de I3 hem estat treballant amb els llibres de l’Hervé Tullet. Hem gaudit amb els seus llibres-joc, hem experimentat amb els colors i hem practicat amb el punt i la línia amb diferents tècniques. Al final hem decorat el nostre passadís amb tot el que hem fet i ens ha quedat molt alegre!

Ambients a I5 i 1r

Alguns tastets de moments que vivim durant l’estona d’ambients a I5 i Cicle Inicial.

Dinamització el divendres

Divendres a la tarda les nenes i nens de 3r hem pogut gaudir d’una tarda dinamitzada per dos joves de Salt: la Hawa i en Musa. Ens han fet jugar a jocs tradicionals que no sabíem i hem gaudit molt!

Moltes gràcies Hawa i Musa!!

Cicle Mitjà va al Museu Blau

Dimecres 28 de febrer tot cicle mitjà vam anar d’excursió al Laberint d’Horta i al Museu de les Ciències Naturals (Museu Blau) de Barcelona.

El primer que vam fer va ser perdre’ns pel laberint i fer una passejada pels jardins del voltant tot descobrint diferents plantes. Després vam anar cap al Museu Blau i allà vam veure un munt d’animals dissecats i de passada vam contestar unes preguntes molt interessants!!

Ens ho vam passar pipa!

El cos humà

A cinquè hem treballat el funcionament del cos humà.

El resultat final ha estat l’elaboració d’unes maquetes representant els diferents òrgans i sistemes a partir de material reciclat. Les maquetes dels diferents grups han estat molt creatives.

Felicitats pel resultat!

SORTIDA A TERRASSA 5è

El passat divendres 1 de març els nens i nenes de cinquè vam anar d’excursió al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa (MNATEC) i vam poder gaudir d’un taller per tal de fer el tancament del projecte del cos humà realitzat a l’escola.

Vam acabar l’excursió al Parc Sant Jordi i ens ho vam passar molt bé!