RECOLLIDA DELS ALIMENTS DEL GRAN RECAPTE.

Ahir dijous vam fer el gran Recapte d’Aliments, organitzat per tot l’alumnat d’Educació Infantil, en què nens, nenes, pares, mares. avis, àvies,…van poder fer donacions d’aliments de primera necessitat per a les famílies vulnerables. Va ser tot un èxit!!! Moltes gràcies a tothom!!

Avui, dos voluntaris de Càrites Capellades, que col·laboren amb el Banc d’Aliments han vingut a l’escola a recollir-nos el Gran Recapte que vam fer. Entre tots hem ajudat a carregar la furgoneta, que ha quedat ben plena. Ens han felicitat per la feina feta!.