GRAN RECAPTE D’ALIMENTS A L’ESCOLA

L’alumnat d’Educació Infantil, dins el Projecte Objectiu La Torre 2030, hem estat treballant la fam i la pobresa. En la nostra investigació de com podem ajudar a les famílies que necessiten aliments bàsics i econòmicament no se’ls poden comprar, hem conegut el Banc d’Aliments i el Gran recapte que s’organitza el pròxim 24 i 25 de novembre a tots els supermercats.

Per aportar el nostre granet de sorra i ajudar a la gent que ho necessita, hem organitzat un GRAN RECAPTE A L’ESCOLA i tot el menjar que recollim el portarem al Banc d’Aliments de Capellades (ja que a la Torre de Claramunt no n’hi ha).

És per això que us animem a tots i totes a portar aliments de primera necessitat a l’escola i, així, ajudar-nos a fer una Gran Recapte!

Dia: dijous 23

Horari: matí de 12h a 12’30h i tarda de 15h a 16h

Lloc: pati d’infantil.

Tots aquells que porteu menjar, rebreu un obsequi d’agraïment que han preparat els infants d’I3, I4 i I5.

Animeu-vos, la vostra ajuda ens anirà molt bé per fer el GRAN RECAPTE!!!!