RECOLLIDA DE BROSSA DEL BOSC

L’alumnat de Cicle Inicial hem estat treballant dins l’àrea de medi, els boscos i animals de la Torre, emmarcat dins del projecte “Objectiu La Torre 2030”. Després de fer diverses sortides al bosc Vinçó, ens hem adonat de la gran quantitat de residus que les persones tiren voluntàriament o involuntàriament i, com a activitat final del projecte, hem decidit anar a netejar-lo.

Aquesta tarda hem anat al bosc Vinçó a recollir brossa amb les nostres famílies i l’entitat Geden Natura (Mònica i Cristóbal). Quan hem arribat al bosc ens hem equipat amb guants i bosses industrials que ens ha facilitat l’ajuntament i hem anat recollint la brossa que anàvem trobant.

Hem recollit 12 bosses industrials de brossa: plàstics, llaunes, papers, vidres, paelles, malles de plàstic per a jardins, cadires de plàstic, ferros…

Finalment, hem tornat a l’escola i hem obsequiat a tots els /les participants amb un clauer elaborat per l’alumnat.

Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració i per ajudar-nos a mantenir el nostre entorn més net.