Comiat dels alumnes de sisè

Els alumnes de sisè han acabat el curs amb moltes emocions, la pena d’acabar una etapa amb un companys que trobaran a faltar, però també les ganes i l’emoció de començar una de nova. Els últims dies eren dies de comiat, i absolutament tothom va voler dir adéu als alumnes de sisè. Les classes van preparar un regalets que els havien fet amb molta estima i il·lusió, alguns grups van dedicar paraules boniques als més grans i les abraçades van ser les grans protagonistes del dia.

Un comiat molt emotiu que se’ns dubte recordaran per sempre.

Us desitgem molta sort en aquesta nova etapa, heu superat tots els reptes de la primària i ara toca seguir creixent. L’escola Joan Montllor sempre estarà oberta per vosaltres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *